Het spannende avontuur is begonnen!!! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Ronald Beers - WaarBenJij.nu Het spannende avontuur is begonnen!!! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Ronald Beers - WaarBenJij.nu

Het spannende avontuur is begonnen!!!

Door: Ronald van Beers

Blijf op de hoogte en volg Ronald

26 Juni 2014 | Verenigde Staten, Atlanta

Na ongeveer 4 maanden voorbereiding is het dan eindelijk zover. We gaan naar de U.S.A. Dit in samenwerking met het hotel, De Rooi Pannen en HRC. HRC is het bedrijf dat ons geholpen heeft met het zoeken naar een hotel en ons geholpen heeft met de visum aanvraag.
Een aantal maanden geleden had ik voor het eerste een gesprek met het hotel via de telefoon. Dit ging niet helemaal vlekkeloos aangezien mijn Engels nog niet goed op niveau is. Ondanks dit hebben ze mij toch aangenomen. Hierna hebben we alles in één maand geregeld. Van appartement tot visum. Vorige week was ik nog naar de ambassade in Amsterdam geweest om mijn visum goed te laten keuren. Dit is allemaal net op tijd gelukt. De tickets hebben wij last minute geregeld.
Maar we kunnen gaan!
Vannacht was mijn laatste avond in Nederland voordat ik op stage in Amerika. De laatste keer de hond uitgelaten, pannenkoeken gegeten, de vissen gevoerd en rondgereden in mijn auto. Een aantal dagen geleden had ik al van veel vrienden en familie afscheid genomen, tijdens en na mijn afscheidsfeest. Het feest was super georganiseerd. Het was namelijk een verrassing voor mij. Iedereen bedankt die hier aan mee hebben geholpen!
Vandaag zijn Nikki Jansen en ik samen gevlogen vanuit Düsseldorf naar Atlanta. Dit was een vlucht van ongeveer 10 uur. Dit is een hele zit, maar we hebben ons er doorheen geslagen. Het afscheid nemen was niet leuk, maar het is niet anders. Wij hebben samen dit vele malen besproken en wij zijn beide van mening dat we onze dromen achterna moeten gaan. één droom van mij is stage lopen in Amerika, dit gaat nu werkelijkheid worden.
De wekker ging vanmorgen al vroeg, om 05:00 uur, zodat wij om 06:00 uur konden vertrekken richting Düsseldorf. Om 07:30 uur moesten wij ons melden bij de balie om de koffers te droppen. Hierna komt het moment dat we afscheid moesten gaan nemen. Hier zag ik erg tegen op, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Hierna zijn we om 09:30 uur de lucht in gegaan. De vlucht was uitgevoerd door Delta Airlines. Het ontvangst was een beetje raar verlopen aangezien wij niet de chauffeur konden vinden, maar alles is goed gekomen.
Ik ben van plan om via deze weg al mijn leuke, grappige, spannende of minder leuke verhalen met jullie te delen tijdens mijn stage. Ik hoop jullie allemaal weer te zien over 11 indrukwekkend, spannend, maar vooral leerzame maanden.
Maak er wat van de komende tijd, dan ga ik dat ook doen!
Groetjes Ronald

  • 27 Juni 2014 - 07:40

    De Keijzertjes From Schijndel:

    Hallo Ronald,
    Leuk om te lezen, we gaan je volgen!
    En vooral een leerzame tijd :)
    Gr RRM

  • 27 Juni 2014 - 08:59

    Ilse Van Kasteren:

    Altijd leuk om via waarbenjij.nu de mooie verhalen uit het verre buitenland te kunnen volgen!
    Groetjes!

  • 27 Juni 2014 - 09:40

    Roos Louwers:

    Leuk geschreven!
    Heel veel plezier daar:) ik ga proberen zoveel mogelijk verhalen van je te volgen!
    Kick some ass!!!!!!!
    Kus Roos

  • 27 Juni 2014 - 12:11

    Lynn:

    Leuk verhaal! We volgen je en we facetime nog!
    XX

  • 27 Juni 2014 - 20:04

    Annemie Smolders:

    Haa Ronald!

    Het klinkt nu al spannend:)

    Veel plezier! X

  • 27 Juni 2014 - 21:58

    Diny:

    Hallo Ronald

    Al een leuk verhaal,ik zal je verhalen volgen.

    Heel veel plezier.

    Groetjes Diny en de rest.

  • 28 Juni 2014 - 08:28

    Lia Jacobs:

    Hallo Ronald,
    Heel leuk om jou op deze manier te volgen, maar ook natuurlijk via Facebook.
    gisteren een heel leuk feest gehad, goede opkomst van de Vanbeersen.
    Tuut, Tuut de groetjes.


  • 02 Juli 2014 - 11:25

    Anja Van Dingenen:

    Ha KANJERTJE ook ik ga je volgen but don't forget you're place is here.
    Greetings Anja van Dingenen.Have a nice time!!!!!!!!

  • 02 Juli 2014 - 22:42

    Lian Coppens:


    Hallo Ronald, ook ik heb je reisverslag gelezen, heel leuk, veel succes ook ik ga je volgen. gr. Lian Coppens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Voor mijn stage ga ik 11 maanden naar de U.S.A. Om precies te zijn naar de stad Atlanta. Dit is een stad in het Oosten van Amerika met ongeveer 5.600.000 inwoners. Hier ga ik stage lopen in een Marriott hotel, genaamd Marriott Northwest Atlanta at Galleria. Hier ga ik de functie Banqueting werken. Dit wil zeggen dat ik mijzelf bezig ga houden met zalen en evenementen in het hotel. Dit kan zijn bruiloften, vergaderingen of bedrijfsfeesten. De reden waarom ik naar Amerika wil, is dat ik mijn Engels op een hoger niveau wil krijgen en de Amerikaanse cultuur wil leren kennen.

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 600
Totaal aantal bezoekers 14997

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 28 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: