Verliefd als nooit te voren!!! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Ronald Beers - WaarBenJij.nu Verliefd als nooit te voren!!! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Ronald Beers - WaarBenJij.nu

Verliefd als nooit te voren!!!

Blijf op de hoogte en volg Ronald

26 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Atlanta

Wat een top week was dit! Eindelijk was mijn vriendje hier. Eindelijk konden we weer samen knuffelen en leuke dingen gaan doen. Gewoon met elkaar genieten zoals het hoort.

Donderdag kon ik niet wachten tot hij er was. ’s Morgens nog even snel het huisje gepoetst en naar de kapper geweest. Toen was het moment daar. Nick ophalen op het vliegveld. Je schatje ophalen zonder iets in je handen kan natuurlijk niet. Ik had een bordje gemaakt met "Welcome in the USA" erop, en een Amerikaanse ballon er aan vastgemaakt. Toen was hij er eindelijk! Wat een heeeeerlijk gevoel was het. Eindelijk weer een kusje na al die maanden. Het genieten is nu officieel begonnen!

Vrijdag zijn we meteen Downtown in gegaan en hebben we de stad verkend. We zijn naar Coca-Cola, het park en CCN geweest. Lekker samen even DE toerist uithangen. Toen we terug gingen naar huis had ik een verassing voor hem geregeld. We gingen uiteten bij het Westin hotel. Dit is een hotel met 72 verdiepingen en een restaurant op 220 meter hoogte. Het restaurant draait heel langzaam. In één uur maakt hij een rondje zodat je alle kanten van de stad kunt zien terwijl je lekker aan het genieten bent van het lekkere drinken, eten, uitzicht en elkaar. Echt een top avond dus! Haha.

Zaterdag zijn we lekker gaan winkelen, heb ik de omgeving laten zien waar ik woon en zijn we naar mijn hotel gegaan. Nu heeft hij eindelijk beeld bij de verhalen die ik altijd vertel via Facetime. We zijn naar de grote supermarkten geweest waar ze echt alles verkopen. Hij keek zijn ogen uit, hihi.

Tijdens de lunch zijn we naar Hooters gegaan. In dit restaurant word je geserveerd door alleen maar vrouwen met hele korte rokjes. Welkom in Amerika! Twee homo’s in een restaurant met vrouwen in korte rokjes, raar? Ja misschien wel, maar ook wij keken onze ogen uit, haha. Na de vette lunch zijn we naar Stone Mountain gegaan om de berg te beklimmen en te genieten van het mooie uitzicht en de prachtige zonsondergang. Wat was het mooi. Het was ook zo romantisch!! Hierna begon de laser en vuurwerkshow. Lekker samen in het gras op een kleedje kijken naar de show, echt iets typisch Amerikaans.

Zondag zijn we weer flink gaan shoppen. Heel de bankrekening is weer geplunderd hoor, haha. Na het shoppen zijn we nog even naar de Farmers market gegaan. Hier kon Nick zijn hartje wel ophalen. Bij de Farmers market kun je heel veel verse producten van over de hele wereld kopen. Het is allemaal ook lekker goedkoop, een top winkel dus!

Maandag morgen begon het avontuur. We gingen naar Miami! Of toch niet?

We hadden een taxi besteld om 05:15 die ons naar het vliegveld zou brengen maar hij kwam maar niet opdagen! Na heel veel gestress en telefoontjes was hij er om 6:00 uur eindelijk. Véél en véél te laat dus, want om 7:00 uur vertrok het vliegtuig! De chauffeur heeft 160 km p/h gereden over de snelweg om op tijd te komen. We hebben echt als een malle door het vliegveld gerend naar de gate, overal voorgedrongen bij de controles en op het laatst ook nog op mijn sokken gerend (ik had geen tijd had om mijn schoenen aan te toen na de controle). Maaaar we waren NET op tijd nog geen 5 minuten voor het vertrek van het vliegtuig. Omg wat een ochtend was dit. Zoiets wil ik nooit meer meemaken. Maar we konden naar MIAMI!!! Onze koffer helaas pas 2 uur later want die was wel te laat. Haha

Eenmaal aangekomen in Fort Lauderdale (we vlogen via Fort Lauderdale) hebben we de bus genomen en we zijn naar het strand van Fort Lauderdale gegaan. Wat een prachtige stad is dit. We hebben onze ogen uitgekeken. Lekker genoten van de zon, het strand, de huizen, de mensen en natuurlijk de cocktails (om 12 uur) hihi.

Eenmaal aangekomen in het hotel in Miami zie je een hotel lobby, daar word je bang van. Zo hoerig, het leek wel een bordeel. Niet normaal, maar de kamers waren gewoon goed, lekker bed en alles was goed schoon. ’s Middags zijn we meteen naar het strand gegaan en ’s avonds de Ocean Drive afgelopen en lekker wat gegeten en vooral gedronken.

Dinsdag ochtend was het aan het regenen. Dat was even een domper. Maar goed, we hadden de grootste lol gehad in de tropische regen. Na de lunch hebben we fietsen gehuurd en hebben we heel Miami Beach rond gefietst. Lekker weer even fietsen na 4 maanden. ’s Avonds zijn we naar Miami downtown gegaan en hebben we heerlijke gegeten op Bayside, lekker aan het water.

Woensdag zijn we met de HOP ON HOP OFF bus rond gegaan. Of zoals ik hem noem, "de fop en feestwinkel bus", haha. Hier hebben we een tour mee gehad door heel Miami. Het is echt zo'n grote stad en je hebt er echt alles. Mooie stranden, goede restaurants, vele activiteiten, leuke winkels en heel veel kantoren. De mensen zijn ook allemaal zo verschillend. Er wordt in Miami bijna meer Spaans dan Engels gesproken.

We zijn ook bij Little Havana geweest met de bus. Hier waan je jezelf even in het echte Cuba. Lekker een Mojito gedronken op straat en genoten van de mooie wijk. #goodlife.

’s Middags zijn we met de boot gaan varen langs de kust van Miami. Allemaal huizen van bekende sterren spotten, genieten van de skyline en de prachtige boten.

In de avond zijn we lekker gaan eten op Española Way. Echt een heel gezellig straatje met allemaal restaurantjes, héél veel palmbonen, lampjes en mooie mensen.

Donderdag was al weer het laatste dagje in Miami. We zijn nog even gaan winkelen, een beetje door de stad gelopen en als afsluiter hebben we een cocktail van 1.5 liter leeg gedronken op het strand.

Vrijdag hadden we nog de hele dag hier in Atlanta. We zijn naar de straat van Martin Luther King geweest. Daarna hebben we lekker rond gereden door de villawijk bij mijn huis. We hebben daarna als laatste avondmaal echt de lekkerste Hamburger ooit gegeten bij Atlantic Station.

Toen brak het laatste avondje alweer aan… Nooit leuk zo'n avonden. We hebben maar een fles wijn opengemaakt, op de bank geploft en nog lekker gekletst samen.

Zaterdag was het dan weer zover! Het afscheid… Hier ben ik zo slecht in, maar het hoort er allemaal bij. Nog even een kusje, nog even een knuffel, nog even leuke woordjes zeggen en daar gaat hij dan. Alleen terug naar Nederland. Ow wat wilde ik graag mee naar Nederland! Maar dat gaat niet zomaar…

Schatje ik vond het fijn om te zien dat je er van genoot. Nu weet je eindelijk wat het leven hier is, in het verre Amerika. Wat heb ik van deze tijd genoten. Ik ben verliefder dan ooit! Ik zie je snel in New York met Kerstmis en Nieuwjaar.

Doei doei!

  • 26 Oktober 2014 - 18:56

    De Keijzertjes:

    Hey Ronald,
    Ik snap wel dat het verslag op zich liet wachten.
    Wat een fijne vakantie samen. Miami is herkenbaar!
    Nu wachten op je ouders en broer!
    Gr RMR

  • 27 Oktober 2014 - 20:37

    Diny:

    Hallo Ronald,

    Mooi dat jullie samen zo genoten hebben.
    En Miami toch gelukt op sokken, toch nog spannend dus.
    Dus nu er weer tegen aan, tot het volgende bezoek, want dat kost ook weer geld.

    Gr Diny.

  • 01 November 2014 - 14:07

    Anja Van Dingenen:

    Ha Ronald.

    Ocherum,Nick weer terug in ons kikkerlandje,maar niet getreurd nu zijn pap mam en Martijn aan de beurt.Ze houden zich stoer maar het verlangen naar jou ligt echt wel op de loer.
    Maar wat hebben jullie 2-tjes genoten,en over enkele maandjes ligt NY alweer in het verschiet.De dollartekens zullen weer op je netvlies verschijnen,dus er is werk aan de winkel Ronald,zorg dat je banksaldo tegen die tijd weer aangevuld is zodat jullie weer volop kunnen genieten.
    Een chapeau voor Nick,helemaal in zijn uppie alleen per plane naar de States(alleen al bij de gedachte eraan doe ik het in m'n broek)en voor jou een dikke knuffel.

    Heul veul liefs ut Hoapert,

    Gr Anja & fam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Voor mijn stage ga ik 11 maanden naar de U.S.A. Om precies te zijn naar de stad Atlanta. Dit is een stad in het Oosten van Amerika met ongeveer 5.600.000 inwoners. Hier ga ik stage lopen in een Marriott hotel, genaamd Marriott Northwest Atlanta at Galleria. Hier ga ik de functie Banqueting werken. Dit wil zeggen dat ik mijzelf bezig ga houden met zalen en evenementen in het hotel. Dit kan zijn bruiloften, vergaderingen of bedrijfsfeesten. De reden waarom ik naar Amerika wil, is dat ik mijn Engels op een hoger niveau wil krijgen en de Amerikaanse cultuur wil leren kennen.

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 981
Totaal aantal bezoekers 15004

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 28 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: