Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ronald van Beers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ronald van Beers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Mijn eerste reis is naar Atlanta hier ga ik samen met Nikki Jansen stage lopen voor 11 maanden. Tijden deze 11 maanden wil ik ook veel dingen van het land gaan zien. Alleen, samen met mijn collega's, ouders en Nick. Al deze verslag kunnen jullie vinden op dit account.

Recente Reisverslagen:

11 April 2015

Spontane, leuke, maar vooral gezellige vakantie

11 Maart 2015

Het was me weer een maand wel...

05 Januari 2015

Twee weken in New York City met m’n schatje!!

10 December 2014

familie bezoek en nog meer!

26 Oktober 2014

Verliefd als nooit te voren!!!
Ronald

Voor mijn stage ga ik 11 maanden naar de U.S.A. Om precies te zijn naar de stad Atlanta. Dit is een stad in het Oosten van Amerika met ongeveer 5.600.000 inwoners. Hier ga ik stage lopen in een Marriott hotel, genaamd Marriott Northwest Atlanta at Galleria. Hier ga ik de functie Banqueting werken. Dit wil zeggen dat ik mijzelf bezig ga houden met zalen en evenementen in het hotel. Dit kan zijn bruiloften, vergaderingen of bedrijfsfeesten. De reden waarom ik naar Amerika wil, is dat ik mijn Engels op een hoger niveau wil krijgen en de Amerikaanse cultuur wil leren kennen.

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15016

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 28 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: